Založ si blog

Archív: február, 2014

Druhá strana ZOH v Soči 2014

Dnes v poobedných hodinách ukáže p. prezident Putin akú moc má Rusko v rukách. ZOH v Soči bol jeho osobný sen, ktorý si samozrejme MUSEL splniť – nehľadiac na obyvateľov, na životné prostredie, na bezpečnosť a pod. Mám však dojem, že mainstreamové média NIKDY neukážu druhú stranu týchto ZOH (asi preto, že je to v Rusku a my sa tvárime, že sme ich kamaráti, aj […]

Pokračovanie článku
795. deň: Syrskyj: Naša situácia sa zhoršuje. Zelenskyj rokuje s USA o 'najsilnejšej' bezpečnostnej dohode

795. deň: Syrskyj: Naša situácia sa zhoršuje. Zelenskyj rokuje s USA o 'najsilnejšej' bezpečnostnej dohode

28.04.2024 07:15

Ukrajina očakáva, že zahraničná vojenská pomoc vrátane munície a zbraní pomôže zvrátiť situáciu na frontoch v Bachmute a Avdijivke aj v iných oblastiach.

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.

Poľský minister: Západ má na výber, či porazí Rusko na Ukrajine alebo na poľských hraniciach

Poľský minister: Západ má na výber, či porazí Rusko na Ukrajine alebo na poľských hraniciach

28.04.2024 12:48

Sikorski tvrdí, že keby Putin vyhral, bol by ako Hitler. Zmocnil by sa priemyslu a Ukrajincov by poslal bojovať ďalej na západ.

Prieskum: Smer vedie, ale PS a Hlas sú blízko. V parlamente by boli aj SNS a Republika

Prieskum: Smer vedie, ale PS a Hlas sú blízko. V parlamente by boli aj SNS a Republika

28.04.2024 14:45

Najvyššie preferencie v apríli má strana Smer, ktorá by získala 21,1 percenta hlasov. V parlamente by bolo podľa prieskumu Focusu 7 strán.

sisleg

Nechcem iba kritizovať a byť najmúdrejšia na svete. Chcem iba slovákom ukázať a hovoriť o tom, čo slovenské masmédia pretvárajú podľa svojej predstavy a podľa vlády. To, čo sa deje na Slovensku vidím zvonku, ale sú to moje myšlienky, moje názory a tie mám nárok vysloviť. A budem dúfať, že slováci si jedného dňa otvoria oči a konečne sa hrdo vystrú a postavia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 4649x
Priemerná čítanosť článkov: 2325x

Autor blogu

Kategórie